Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kathane M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Kathane M. 
Purchasing pattern of bakery products among working and non-working women in Central India: Effect of socio-economic factors [Електронний ресурс] / M. Kathane, R. Sharma // Ukrainian food journal. - 2017. - Vol. 6, Issue 2. - С. 365-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UFJ_2017_6_2_16
Хлібобулочні вироби є продуктом масового споживання з огляду на низьку вартість і високу якість поживних речовин. У зв'язку зі зростанням і зміною харчових звичок людей хлібобулочні вироби набули популярності серед населення. Близько 200 працюючих і 200 непрацюючих жінок були відібрані за допомогою простого методу випадкової вибірки з Центральної Індії, Махараштри та Індії, при цьому дані були зібрані за допомогою методу опитування, використовуючи анкети та інтерв'ю. Досліджено купівлю п'яти хлібобулочних виробів, зокрема хліба, булочки, бісквіту, торта та піцерійного хліба, з урахуванням вікової групи, кваліфікації, складу сім'ї, заробітку та сімейного місячного доходу працюючих і непрацюючих жінок. Результати дослідження показали, що середній вік працюючих жінок 39,39 +- 6,15 років, непрацюючих - 38,36 +- 5,7 років. Середньомісячний дохід працюючих і непрацюючих жінок становив 38,125 +- 19,550 індійських рупій і 40,625 +- 20,825 індійських рупій відповідно. Хліб виявився найбільш споживаним хлібобулочним продуктом серед обох типів сімей (79,5 % у працюючих і 83,5 % у непрацюючих), при цьому бісквіт (76,5 % у працюючих і 70,5 % у непрацюючих). Купівля булочок, торта та піцерійного хліба серед працюючих жінок становила 7,5, 19 і 14 %, у той час як серед непрацюючих жінок - 13, 23 і 18,5 % відповідно. Значна подібність спостерігалась між схемою купівлі хліба, бісквіту і торта у працюючих і непрацюючих жінок. Вікова група, розмір і склад сім'ї, місячний дохід працюючих і непрацюючих жінок не свідчать про зв'язок зі схемою купівлі хлібобулочних виробів. Встановлено, що купівля хлібобулочних виробів була однаковою у жінок, що працюють і не працюють. Серед демографічних характеристик освіта жінок суттєво вплинула на модель купівлі хлібобулочних виробів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.924 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського